نماینده منتخب مردم فریمان در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:

وزارت صنعت، معدن و تجارت فاقد استراتژی در حوزه صنعت است

سید احسان قاضی زاده هاشمی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت فاقد استراتژی لازم در حوزه صنعت است و در صحن علنی مجلس هم به این بحث پرداخته شد این در حالی است که حوزه صنعت و سرمایه گذاری نیاز به راهکارهایی برای پویایی و رفع موانع موجود دارد.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۸۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده منتخب مردم فریمان در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت فاقد استراتژی لازم در حوزه صنعت است و در صحن علنی مجلس هم به این بحث پرداخته شد این در حالی است که حوزه صنعت و سرمایه گذاری نیاز به راهکارهایی برای پویایی و رفع موانع موجود دارد.

وی با بیان اینکه نظام صنعتی، تولیدی و بانکی از هماهنگی لازم برخودار نیستند افزود: هماهنگی لازم بین نظام حقوقی و پشتیبانی حقوقی از صاحبان صنایع وجود ندارد و باید در مسیر سرمایه گذاری خارجی، تفاهم نامه های مدون به مرحله اجرایی برسد.

قاضی زاده هاشمی در خاتمه اذعان داشت: دولت باید بسته عینی خروج از رکود اقتصادی را عملیاتی کند و اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت، معدن و تجارت را به شکلی که خواسته مجلس شورای اسلامی، صاحبان صنایع و مردم است را فراهم سازد.

ارسال نظرات