خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج امام هادی(ع) ناحیه بسیج ثارالله(ع) شیراز:

نوای قرآن روزانه در باغ جنت شیراز طنین انداز شد

ماجدی گفت:در ایام ماه مبارک رمضان برنامه جزءخوانی قرآن کریم ویژه خواهران و برادران به‌همت این حوزه و همچنین حوزه ۴ حضرت معصومه(س) یک ساعت قبل از اذان مغرب در بوستان جنت شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۸۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
محمدامین ماجدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام هادی(ع) سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیرازدر تشریح برنامه‌های قرآنی این حوزه در ایام رمضان از برگزاری مراسم‌های جزءخوانی قرآن کریم به‌صورت روزانه در باغ جنت خبر داد. فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۰ امام هادی(ع) سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی که حافظ ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کند تا به خوبی از ظرفیت‌های معنوی ماه بهار قرآن استفاده کند.وی افزود: در این راستا برنامه‌های مختلف قرآنی از جمله مراسم‌های ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن کریم به‌صورت روزانه به‌همت نواحی مختلف بسیج در نقاط مختلف شهر و روستا در ایام رمضان برپا می‌شوند.

ماجدی در ادامه به تشریح فعالیت‌های قرآنی این حوزه مقاومت پرداخت و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه جزءخوانی قرآن کریم ویژه خواهران و برادران به‌همت این حوزه و همچنین حوزه ۴ حضرت معصومه(س) یک ساعت قبل از اذان مغرب در بوستان جنت شیراز برگزار می‌شود.وی با تصریح اینکه این مراسم معنوی با حضور اقشار مختلف مردم و یک ساعت مانده به اذان مغرب اجرا می‌شود، ادامه داد: علاوه بر برپایی مراسم جزءخوانی قرآن کریم، ما کلاس‌های قرآنی را در رشته‌های مختلف در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنیم.

مشارکت ۲ هزار نفر در کلاس‌های آموزش قرآن

ماجدی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان، ۲ هزار نفر جهت شرکت در کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی در این حوزه ثبت‌نام کرده‌اند، از تهیه و توزیع ۳۰۰ جلد قرآن کریم برای پایگاه‌ها و کانون‌های مساجد تحت پوشش این حوزه خبر داد.

۳۰ خرداد؛ زمان برگزاری گردهمایی قاریان فارس

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۰ امام هادی(ع) سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اظهار کرد: به‌منظور تشویق نسل جوان به سمت فعالیت‌های قرآنی، گردهمایی قاریان و علاقه‌مندان به تلاوت قرآن کریم در تاریخ ۳۰ خردادماه جاری در حسینیه پیامبر اعظم(ص) با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی، تشکیل حلقات صالحین جهت شناخت مفاهیم قرآنی در ماه مبارک رمضان را از دیگر فعالیت‌های این حوزه در ماه رمضان برشمرد و گفت: علاوه بر این‌ها ما از توجه به قرآن کریم در فضای مجازی نیز غافل نماندیم و در این راستا جزءخوانی قرآن کریم و آموزش مفاهیم آیات وحی را در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ترویج دادیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها