شهردار اصلاندوز خبر داد

اختصاص 110 تن قیر برای لکه گیری آسفالت معابر اصلاندوز

شهردار اصلاندوز از اختصاص بیش از 110 تن قیر برای لکه گیری و آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۸۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴

سعید قادری در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی و نقاط مختلف شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، گفت:شهرداری بدون کمک مردم قادر به توسعه شهر و همچنین حفظ و نگهداری فضای سبز نیست.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در امر توسعه و آبادانی شهر،اصل ترقی و توسعه شهر را مشارکت مردم دانست و افزود:لمس نیازهای مردم از نزدیک و ایجاد آرامش و نشاط و آسایش در نقاط مختلف شهری باید سر لوحه شهرداری و پرسنل آن قرار گیرد.

شهردار اصلاندوز خاطرنشان کرد:بازدید از مناطق و پروژه های عمرانی در شهر نه تنها باعث ارتباط نزدیک برای پیشرفت یک منطقه کمک می کند بلکه باعث رضایتمندی مردم نیز می شود.

قادری از لکه گیری آسفالت معابر و خیابانهای شهر خبر داد و گفت:عملیات آسفالت ، روکش آسفالت، لکه گیری معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف مناسب‌سازی سطوح کوچه ها، خیابان‏‌ها و رفع مشکلات در تمامی خیابان های سطح شهر در حال انجام است.

وی افزود:آسفالت مناسب خیابان ها و معابر شهر یکی از خواسته شهروندان از شهرداری است، اما بعضی اوقات معابر به دلیل حفاری دستگاه های مختلف دچار آسیب می شوند.

شهردار اصلاندوز رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری اصلاندوز برشمرد و ادامه داد: تلاش می شود تا با جلوگیری از کنده کاری های بی جا و مدیریت حفاری های اجتناب ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان ها و معابر عمومی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه برای لکه گیری آسفالت خیابانها و کوچه های شهر اصلاندوز حدود 110 تن آسفالت اختصاص داده شده است، افزود:در جهت بهبود خیابان‌ها و رفاه حال شهروندان در سطح شهر عملیات روکش و آسفالت لکه گیری مکانیزه و دستی را قبلا در چندین مرحله انجام خواهد شد و خیابانهای دیگر شهر درحال ترمیم و بازسازی است.

وی همچنین به نقش خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی عملکرد شهرداری اشاره کرد و افزود:خبرنگاران بهترین پل برای رساندن صحیح اخبار و اطلاعات به مردم هستند.

شهردار اصلاندوز به جهت اطلاع رسانی عملکرد شهرداری و مسایل و مشکلات شهر اصلاندوز افزود:خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالت بزرگی بر عهده دارند که همانا اطلاع رسانی صحیح، درست، واقعی و به موقع است.

قادری در ادامه برای حل مشکلات شهر و تسریع در روند پروژه های عمرانی قول مساعد داد و گفت:امیدواریم مردم برای رشد و توسعه شهر با شهرداری و نیروهای خدماتی شهری همکاری موثر داشته باشند.

وی در پایان از اعضای شورای شهر و همه نیروهای زحمت کش شهرداری که به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند و همچنین از مردم متدین و با فرهنگ شهر اصلاندوز بخاطر کمک و همراهی با شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات