امام جمعه اردل:

حل مشکلات مردم رسالت نمایندگان مجلس دهم

حجت الاسلام موسی سلمان پور، تلاش تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات مردم را رسالت نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۹۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این شهر، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ماه مبارک رمضان را ضیافت الله و ماه نزول قرآن و ماه اندیشه انسان در ابعاد مختلف دانست.

حجت الاسلام موسی سلمان پور، تصریح کرد: رمضان، ماه خودسازی است و انسان باید به‌گونه‌ای در این ماه رفتار کند که عمل و کردارش از روزه‌داری‌اش خبر دهد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی دهم ، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات معیشتی مردم را از رسالت های منتخبان ملت در این دوره از مجلس برشمرد.

سلمان پور، گفت: اقتدار و هیبت مجلس همان مرگ برآمریکا گفتن است؛ چرا که آمریکای جنایتکار همیشه در تلاش است تا این اقتدار گرفته شود که این آرزو را هم به گور خواهد برد.

خطیب جمعه اردل، از نماینده حوزه انتخابیه اردل، فارسان،کیار و کوهرنگ نیز خواست تا فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه کاری خود قرار دهد و نگاهش خدمتگذاری به مردم و رفع مشکلات بیکاری جوانان شهرستان اردل باشد
ارسال نظرات