امام جمعه میاندورود:

سازمان ملل در مقابل پول از آمریکا و عربستان تروریست حمایت می کند

امام جمعه میاندورود گفت: سازمان ملل،سازمانی است که در مقابل دریافت پول از تروریست‌هایی چون عربستان سعودی و آمریکا حمایت می‌کند.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۳۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام رضا محمدنسب ظهر امروز در خطبه‌های  نماز جمعه میاندورود در بخشی از سخنان خود با اشاره به حلیه‌گری آمریکا ، سازمان ملل را نماینده ملت‌ها ندانست و گفت: سازمان ملل،سازمانی است که در مقابل دریافت پول از تروریست‌هایی چون عربستان سعودی و آمریکا حمایت می‌کند.

وی در ادامه به یادآوری سر دادن شعار اسلام رحمانی از سوی بعضی از مسئولان کشور با انتقاد گفت: مگر انقلاب دنبال اسلام رحمانی نیست که شعار انقلاب اسلامی را حذف می‌کنید.

امام جمعه میاندورود با طرح این سوال که آنهایی که ادعای دوستی و علاقمندی به نظام دارند  چرا از اسلام انقلابی بجای دشمنان که انتظار دیگری نیست هراس دارند.

خطیب نماز جمعه میاندورود به سخنان رهبری درخصوص انقلابی بودن تاکید  کرد و آن را کوتاه نیامدن مقابل دشمن دانست و یادآور شد: هر کجا انقلابی عمل کردیم موفق بودیم.

محمد نسبت با اشاره به در پیش بودن روز جهاد کشاورزی در روز 27 خرداد استقلال و آزادی را منوط به روی پای خود ایستادن و دست نیاز به سوی دشمن دراز نکردن،دانست.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با انتقاد از واردات محصولات کشاورزی، هم اظهار کرد: وقتی آب و خاک به اندازه کافی داریم چرا باید موادغذایی مورد نیاز را وارد کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب شایسته سالاری نکردیم، افزود: اگر می‌خواهیم شعار سال را جامعه عمل بپوشانیم به مدیران انقلابی نیاز داریم.

امام جمعه میاندورود با تاکید بر نامناسب بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار  ممنوعیت واردات در زمان برداشت محصول کشاورزی شد و از مسئولان خواست تا قیمت منصفانه در رابطه با دست رنج کشاورزان در نظر بگیرند و  از تولیدکنندگان حمایت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها