حجت الاسلام غالبی:

ماه رمضان فرصتی برای تطیهر وجود انسان از ناپاکی هاست

امام جمعه بخش خضرآبادگفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تمرین تقوا و استفاده از فضیلت های این ماه است و مومنان باید با انفاق کردن، کمک به فقرا و نیازمندان، دوری از گناهان، تلاوت قرآن، انجام واجبات و توبه کردن از گناهان ازیکدیگر پیشی بگیرند.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۶۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر،امام جمعه بخش خضرآباد درجمع نمازگزاران جمعه درمسجدامام زاده سیدکافی کافی آبادبا تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان بر ضرورت بهره مندی از آثار و برکات ارزشمند این ماه پرفیض وبرکت برای تطهیر وجود انسان از ناپاکی ها تاکیدکرد و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تمرین تقوا و استفاده از فضیلت های این ماه است و باید مومنان در این
ماه در انفاق کردن، کمک به فقرا و نیازمندان، دوری از گناهان، تلاوت قرآن، انجام واجبات و توبه کردن از گناهان ازیکدیگر پیشی بگیرند.

حجت الاسلام غالبی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز تاسیس جهاد کشاورزی، از خدمات این سازمان در سال های پس از پیروزی انقلاب در شهرها و روستاهای کشور قدردانی کرد.

امام جمعه بخش خضرآبادبا اشاره به سالروز شهادت چهار شهید مدافع اسلام شهیدان بخارایی، صفار هرندی، امانی ونیک نژاد در ۲۶ خردادماه یادوخاطره آنان راگرامیداشت.

kezabnamaz[(000372)16-25-32]

kezabnamaz[(000447)16-25-42]

kezabnamaz[(000581)16-25-54]

ارسال نظرات