مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مطرح کرد؛

روایت حاج قاسم از حماسه مدافعان حرم مازندران درخان طومان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران گفت : بنا به گفته سردار سلیمانی اوضاع احوالات در خان‌طومان به گونه ای بود که فرزندان فاطمه شیر مردان مازندرانی حماسه آفریدند.
کد خبر: ۸۶۹۲۵۲۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عصر روز جمعه نماینده ولی فقیه استان به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران  با خانواده شهدای مدافع حرم عشریه و مشتاقی دیدار کردند.

حجت‌الاسلام یدالله غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران در دیدار با خانواده شهید مشتاقی با اشاره به دیدار با سردار قاسم سلیمانی، افزود: سردار قاسم سلیمانی در جلسه‌ای در مشهد که درآن حضور داشتیم حماسه آفرینی‌های جوانان مازندران در خان‌طومان را ستودنی دانست و همچنین گفت: تصور ما براین بود مدافعان حرم درخان طومان بیش از یک ساعت نمی‌توانند مقاومت کنند اما با عزت در مقابل دشمنان و تکفیری‌های جنایتکار 18 ساعت مقاومت کردند.

وی ادامه داد: بنا به گفته سردار سلیمانی اوضاع احوالات در خان‌طومان به گونه ای بود که فرزندان فاطمه شیر مردان مازندرانی حماسه آفریدند و شهیدان سیدرضا طاهر و حسین مشتاقی در این معرکه دلاوری ویژه‌ای به خرج دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا، در پایان خاطرنشان کرد: اوضاع و احوالات درحال حاضر چنین است که کسی نمی‌تواند جز خدا این فرزندان را اینگونه به رشد و باور واقعی برساند چرا که آن‌ها با انتخاب در مسیر خدایی و اهل بیت اینچنین در بین خانواده‌های خود و ملت ایران افتخار آفرین شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار