عضو مجلس خبرگان رهبری:

مردم و مسئولین رهنمود‌های رهبری را مانند یک خطیب ساده نبینند

عضو مجلس خبرگان رهبری به ضرورت انقلابی بودن و انقلابی ماندن از دیدگاه مقام معظم رهبری در طی چند سال اخیر پرداخت و گفت: مردم و مسئولین رهنمود‌های مقام معظم رهبری را مانند یک خطیب ساده نبینند.
کد خبر: ۸۶۹۲۶۸۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، سی و یکمین محفل انس با قرآن کریم تیم‌های اضطراری دوران دفاع مقدس و اعضای بسیج جامعه پزشکی روز گذشته و همانند سنوات گذشته در اولین پنج‌شنبه ماه مبارک رمضان در مسجد دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.


در ابتدای مراسم مدت ۲۰ دقیقه آیات ۱۸۳ تا ۱۸۶ سوره بقره تلاوت شد؛ پس از آن نوش‌آبادی، مجری مراسم به خوش‌آمدگویی از مدعوین و مسئولین پرداخت. در ادامه دیگر قاری قرآن، «مرامی» به مدت ۱۰ دقیقه آیات ۱۸۹ تا ۱۹۴ سوره آل عمران را تلاوت کرد.


پس از تلاوت، کلیپی از یاد و خاطره‌ شهدای تیم‌های اضطراری و جامعه پزشکی کشور در دوران دفاع مقدس به مدت ۱۰ دقیقه پخش شد. در ادامه این مراسم «واحد»، عضو جامعه پزشکی کشور و استاد دانشگاه، بیاتی را ارائه کرد.


در ادامه این محفل، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تهران، به سخنرانی پرداخت و از جامعه پزشکی کشور تقدیر و تشکر کرد و جامعه پزشکی کشور را فرهیخته دوست داشتنی خطاب کرد.


وی همچنین از دیدار خود در شرایط بحرانی جنگ با این عزیزان در بیمارستان فاو یاد کرد.


ایشان در ادامه برپایی این محفل انس باقرآن کریم را موجب زنده نگه داشته شدن فرهنگ ایثار و جهاد و اقدامی هدفمند خواند و به تعبیر مقام معظم رهبری محفل انس با قرآن کریم را محفل انقلابی دانست.


وی در ادمه به ضرورت انقلابی بودن و انقلابی ماندن از دیدگاه مقام معظم رهبری در طی چند سال اخیر پرداخت و تأکید کرد: مردم و مسئولین رهنمود‌های مقام معظم رهبری را مانند یک خطیب ساده نبینند.


ایشان در پایان با بهره‌مندی از بخشی از آیه ۱۴۴ سوره آل عمران «أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَىٰ أَعْقَابِكُمْ» خطری که در قرآن متذکر شده است، یادآور شد و به بحث درباره عوامل ارتجاع پرداخت.


لازم به ذکر است در این محفل انس با قرآن که یکی از قدیمی‌ترین همایش‌های حوزه سلامت کشور است، پزشکان و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، وزرای سابق وزارت بهداشت: دکتر مرندی، دکتر پزشکیان، دکتر طریقت منفرد، دکتر لنکرانی، معاونین وزارت بهداشت، خانواده شهدای جامعه پزشکی، پزشکان، اساتید و دانشجویان پزشکی حضور یافتند.
ارسال نظرات