مديرستاد اقامه نماز استان اردبيل:

تكليف همه مسلمانان است تا به طبقات محروم رسيدگي كنند

در قرآن مجيد، احاديث و روايات معصومين بارها بر رسيدگي به امور نيازمندان و طبقات محروم جامعه سفارش شده است و اين يك تكليف الهي است كه كميته امداد نقش رابط را بين اين دو ايفا مي كند.
کد خبر: ۸۶۹۳۰۳۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شكر عبدي با حضور در برنامه‌های ویژه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان با اشاره به اينكه در وصيتنامه سياسي عبادي امام به تلاش و كوشش براي رفاه محرومين و توانمندي آنان تاكيد كرده است خدمت به محرومان را از بالاترين عبادت در جامعه بيان كرده است.

وي با بيان اينكه در دين مبين اسلام كمك كردن به برادر ديني مستحب موكد است، افزود: نيكويي موجب بهترين شدن در جامعه مي‌شود كه بر همه ما واجب است با پيروي از فرامين اهل بيت(ع) در اين مسير قدم برداريم.

مسئول موسسه خيريه ائمه اطهار(ع) استان اردبيل با اشاره به اينكه ماه مبارك رمضان توفيق خيرات و احسانات و رسيدگي به حال محرومان جامعه است، اظهار كرد: در اين ماه پر بركت سخاوتمند كسي است كه با نيكي و خوش رويي مي‌كوشد تا رضايت پروردگار را براي دنيا و آخرت خود به دست آورد.

مدير ستاد اقامه نماز استان اردبيل يكي از محوري‌ترين مباحث‌ در ماه مهماني خدا را اطعام اقشار بي‌بضاعت عنوان كرد و ادامه داد: در كنار روزه گرفتن، سفارش شده است تا در حد وسع و توان طعامي به نيازمندان برسانيم.

گفتني است موسسه خيريه ائمه اطهار(ع) استان اردبيل تعداد 400 نفر از فرزندان يتيم را تحت حمايت خود قرار داده است كه اكثريت اين تعداد از ايتام تحت پوشش كميته امداد هستند.

ارسال نظرات