یک اقتصاددان در گفتگو با «بسیج»:

برخی از مبارزان مفاسد اقتصادی باید با خودشان هم مقابله کنند!

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: ذینفع بودن برخی از ناظران علت عدم برخورد قانونی با متخلفین اقتصادی است یعنی اگر با متخلفان برخورد کنند باید با خودشان هم برخورد شود.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۱۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

میثم موسایی دکترای اقتصاد و کارشناس مسائل فرهنگی، رفاهی و اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حقوق نجومی برخی از مسئولین اظهار داشت: ذینفع بودن برخی از ناظران علت عدم برخورد قانونی با متخلفین اقتصادی است یعنی اگر با متخلفان برخورد  کنند باید با خودشان هم برخورد شود اما از آنجایی که هیچ وقت چاقو دسته خودش را نمی برد این ناظران هیچ‌گاه دسته خودشان را نبریده در نتیجه برخورد صورت نمی گیرد.

وی افزود: اگر زمانی هم اعلام می شود با مفسدان اقتصادی برخورد می کنند  بیشتر جنبه سیاسی داشته و به دلیل کوبیدن رقیب علم مبارزه با فساد را در این کشور بالا می برند نه به خاطر مبارزه با فساد.

پرفسور موسایی خاطرنشان کرد: قانون طوری وضع شده که فساد نتیجه اش است در نتیجه مدیران و مسئولان به همه تخلفات ظاهر قانونی داده و نیروهای ناظر چون باید بر اساس قانون نظارت می کنند کاری از پیش نمی برند و حتی نیروهای نظارت کننده هم مشکل دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار