در سالجاری

تربیت 8 هزار حافظ قرآن کریم با همکاری تعلیم و تربیت سپاه استان

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف کردستان گفت: تربیت ۸۰۰۰ نفر حافظ قرآن کریم با همکاری مرکز تعلیم و تربیت سپاه بیت المقدس استان انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۵۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امروز، با برگزاری ویدئو کنفرانس رؤسای اوقافو جانشین فرماندهان سپاه شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی لازم جهت همکاری برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان انجام شد.

حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: سپاه و اوقاف از ارگان‌های فرهنگی کشور هستند و با احرای تفاهم نامه میتوان برنامه‌های قرآنی و فرهنگی با ارزشی را برای مردم استان برگزار کنند.

وی طرح تربیت حافظان قرآن را از اولویت‌های این تفاهم نامه دانست و گفت:تربیت ۸۰۰۰ نفر حافظ قرآن کریم در سال ۹۵ با همکاری بسیجیان و مرکز تعلیم و تربیت سپاه بیت المقدس استان کردستان انجام می‌شود.

عبسپور برگزاری سه محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی حاج حمید شاکرنژاد در ۲۳ خردادماهرا در شهرستان‌های بیجار، قروه و سنندج را از اولین همکاری‌های اوقاف و سپاه دانست و یادآور شد: با تعامل برادران سپاه این محافل با شور و نشاط هرچه بیشتر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات