رییس سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

دولت یازدهم تولید ملی را بی ارج کرده است

رییس اتحادیه لوازم خانگی به جای اینکه به بررسی موشکافانه مشکلات تعطیلی ارج بپردازد، اتهام تعطیلی را به دولت قبل باز می گرداند این در حالی است که دولت یازدهم در طی این سه سال می توانست پیگیری لازم را داشته باشد تا ارج رسما تعطیل نشود.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۲۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تعطیلی کارخانه ارج با قدمت 80 ساله در صنعت کشورمان اظهار داشت: تعطیلی کارخانه ارج دلایل متعدد دارد ولی بسیار تاسف انگیز است که هر کدام از آقایان مسوول توپ را به زمین دیگری می‌اندازند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم در طی صدارت سه ساله نتوانست مانع تعطیلی ارج شود افزود: رییس اتحادیه لوازم خانگی به جای اینکه به بررسی موشکافانه مشکلات تعطیلی ارج بپردازد، اتهام تعطیلی را به دولت قبل باز می گرداند این در حالی است که دولت یازدهم در طی این سه سال می توانست پیگیری لازم را داشته باشد تا ارج رسما تعطیل نشود.

حسن پور بیان داشت: به جای اینکه به رفع مشکلات بپرداخته شود  اتهام زنی صورت نگیرد، خود آقایان که متولی اتحادیه های لوازم خانگی هستند خودشان نشان تجاری خارجی را به فروش می رسانند و توپ اتهام را از خود به سوی دولت پیشین سوق می دهند.

وی گفت: دولت کوتاهی کرده است و باید بررسی کنیم که در بازار و اصناف چه کردیم و چه اقدام موثری را برای تعطیل  نشدن کارخانه ارج انجام داده ایم؟!

رییس سازمان بسیج اصناف اذعان داشت: مغازه هایی که تولید داخلی را به مشتری عرضه می کنند باید از معاف مالیاتی برخودار باشند تا توازن به بازار داخلی برگردد و بیش از این پرچم بازار داخل کشورمان را برای کالاهای خارجی به اهتزاز در نیاوریم.

ارسال نظرات