نشست شورای کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی با رئیس دانشگاه برگزار شد

به منظور بررسی مشکلات کارمندان، نشست شورای کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی با رئیس دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۱۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فلسفه وجودی شورای کارمندان اظهار کرد: این شورا برای دفاع از حقوق کارمندان تشکیل شده است تا بتواند به عنوان نماینده کارمندان در این مسیر حرکت کنند.

وی با بیان اینکه شورای کارمندان باید با ارتباط گیری از کارمندان بخش های مختلف به اتفاق نظر در مورد مشکلات برسند، ادامه داد: با اتفاق نظر و رسیدن به راهکارهای مشترک می توان مسائل و موانع را از پیش روی کارمندان برداشت.

صادقی افزود: شورای کارمندان نباید از اصل هدف خود منحرف شود بلکه دفاع از حقوق کارمندان و ممانعت از ایجاد تبعیض های احتمالی باید دو کار مهم این شورا باشد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه شورای کارمندان باید پلی بین کارمندان دانشگاه با مسئولان باشد، تصریح کرد: برای من مایه مسرت است که روزی شاهد رفع مشکلات پایه ای کارمندان باشم و آن وقت به ارتقای کیفیت خدمات بپردازیم.

خاقان آزاد دبیر شورای کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: شورای کارمندان به عنوان نماینده تمامی کارمندان دانشگاه، مطالبات را پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه شورای کارمندان در حدود دو سال اخیر 15 جلسه تشکیل داده است، تصریح کرد: در این جلسات مسائل و مشکلات کارمندان رصد شده و در مورد رفع آنها بحث و گفت و گو داشته ایم.

آزاد با اشاره به اینکه شورای کارمندان نقش بازوی مشورتی دارد، اضافه کرد: انتظار می رود در مسائل مربوط به کارمندان از این شورا، مشورت گرفته شود.

دبیر شورای کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی افزود: این شورا نقاط ضعف و قوت را رصد کرده و راهکارهای خود را به صورت شفاف و صریح بیان می کند.

گفتنی است در ادامه اعضای شورای کارمندان دانشگاه به ارائه نظرات خود در مورد اضافه کار، آیین نامه انتخاب کارمند نمونه، نظم و انضباط مالی و ارزشیابی کارمندان پرداختند.

ارسال نظرات