خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس خبر داد

توزیع پنج هزار بستۀ کالاهای اساسی در بین خانواده های محروم

سردار گزنی گفت: اجرای این طرح نشان می دهد ظرفیت های بسیار خوبی در جامعه برای محرومیت زدایی وجود دارند و همینطور لزوم توجه بیشتر مسئولان را به محرومیت زدایی گوشزد می کند.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۳۸
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان سپاه فجر بیش از پنج هزار بستۀ کالاهای اساسی در بین خانواده های محروم استان فارس توزیع می کند.

سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسب برای خودسازی و تقویت روحیۀ از خودگذشتگی و ایثار است، گفت: یاری رساندن به محرومان همزمان با ماه ضیافت الهی نعمت و غنیمتی است که خدواند متعال به بندگان خاص خود اعطا می نماید.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه امسال بیش از پنج هزار بستۀ کالاهای اساسی در بین خانواده های محروم سراسر استان توزیع می شوند، گفت. "محرومیت زدایی " موضوعی است که در اجرای طرح توزیع بسته کالاهای اساسی به آن توجه شده و نگاه ویژه ای نیز  به خانواده های بیماران نیازمند خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نقاط محروم فارس اغلب در مناطق روستایی و صعب العبور هستند گفت: برای اطمینان از توزیع به موقع و مناسب، این بسته ها تحت مدیریت نواحی بسج سراسر استان و توسط بسیجیان در مناطق محروم فارس توزیع می شوند، حضور جوانان بسیجی در این طرح علاوه بر فضیلت معنوی، زمینه آشنایی ایشان با صفات نیکویی نظیر کمک به محرومان را فراهم می آورد.

سردار گزنی با بیان اینکه تاکنون اقدامات متعددی در راستای کمک به محروم و محرومیت زدایی از سوی سپاه فجر صورت پذیرفته اند، گفت:  طِی 5 سال گذشته، هر سال پنج هزار سبد کالا و بسته غذایی به خانواده های محروم و بیماران نیازمند بخصوص بیماران سرطانی اهدا نموده ایم.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از بیست و سه میلیارد ریال از سوی سپاه برای امور خِیر تخصیص یافته است، گفت: جدای از هزینه کرد یک میلیارد و هفتصد پنجاه میلیون تومان از سوی سپاه برای احداث بیمارستان تخصصی سرطان جنوب در استان فارس، سایر این کمک ها بصورت بلاعوض و سبد کالا بوده است.

وی با اشاره به مشارکت کارکنان سپاه استان فارس در امور خِیر بخصوص ساخت بیمارستان تخصصی سرطان، گفت: این مشارکت در امور خِیر علاوه بر ثواب معنوی و نتایج مثبت فردی و اجتماعی، در راستای الگوسازی و احیاء سنت حسنه توجه به محرومان در جامعه صورت گرفته و قطعا با خِیر و برکت معنوی و مادی برای فرد و جامعه توام خواهد بود.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش " الگوسازی در راستای کمک به محرومان " را هدف دیگر سپاه فجر از مشارکت در امور خِیر دانست و افزود: اجرای این طرح نشان می دهد ظرفیت های بسیار خوبی در جامعه برای محرومیت زدایی  وجود دارند و همینطور لزوم توجه بیشتر مسئولان و سازمان های مرتبط استان را به موضوع مهم محرومیت زدایی در فارس گوشزد می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها