مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس:

دانش‌آموز بندرعباسی نفر اول المپیاد نانو کشور شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: دانش‌آموز بندرعباسی مدرسه شهید حقانی آموزش‌ و پرورش این ناحیه توانست جایگاه نخست المپیاد نانو کشور را به دست آورد.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۸۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج محمد قویدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: عارف بهمنی شاه‌عوضی دانش‌آموز سال چهارم رشته ریاضی مدرسه شهید حقانی آموزش‌ و پرورش ناحیه یک بندرعباس در المپیاد نانو کشور جایگاه نخست را از آن خود کرد.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد نانو در 17 اردیبهشت‌ماه سال جاری افزود: دانش‌آموز ناحیه یک بندرعباس در حالی به این مقام دست پیدا کرد که بیش از یک‌هزار و 500 دانش‌آموز از هرمزگان و همچنین بیش از 30 هزار دانش‌آموز در سراسر کشور در این المپیاد حضور داشتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با بیان اینکه المپیاد نانو در دو مرحله کتبی و عملی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: 34 دانش‌آموز برتر این مرحله که دانش‌آموز بندرعباسی نفر اول آن‌ها هست باید در شهریورماه و در استان تهران برای به‌ دست آوردن مدال با هم به رقابت بپردازند.

قویدل اضافه کرد: در سال تحصیلی گذشته حدود 300 دانش‌آموز متوسطه دوره اول و دوم این ناحیه در 48 درس گروهی نانو که به همت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهید اصغر قاسمی برگزار شد، مشارکت داشتند.

به گفته وی، هدف از این سمینارها آشنایی و ترغیب دانش‌آموزان برای جذب در رشته‌های نانو، افزایش مشارکت بیشتر در المپیاد نانو و ترغیب دانش‌آموزان برای انتخاب رشته‌های دانشگاهی بوده است.

این مسؤول تصریح کرد: مجهزترین آزمایشگاه نانو هرمزگان در آموزش‌ و پرورش ناحیه یک بندرعباس قرار دارد که در تابستان سال جاری برای طرح اوقات فراغت آمادگی میزبانی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته نانو را دارد.

ارسال نظرات