با هدف اجرای بهتر فعالیتهای فرهنگی،تربیتی و بصیرتی در مدارس:

برگزاری جلسه تشکیلاتی بصیرتی فرماندهان بسیج دانش آموزی شهرستان اردکان

به منظور انسجام بخشی و هماهنگی در جهت اجرای بهینه فعالیت های فرهنگی، تربیتی و بصیرتی در مدارس جلسه تشکیلاتی بصیرتی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان اردکان برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۹۴۱۱۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ در این جلسه که به منظور انسجام بخشی و هماهنگی در جهت اجرای بهینه فعالیت های فرهنگی، تربیتی و بصیرتی در مدارس و همچنین انتخاب اعضای جدیدشورای بسیج واحد جهت طرح یاوران ولایت برگزار گردید، بر انتقال تجارب فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی به اعضای جدید تأکید شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهداء ناحیه اردکان در این جلسه به تشریح برنامه های این حوزه در سال تحصیلی آینده و همچنین برنامه شورای قشر بسیج دانش آموزی با موضوع امربه معروف و نهی ازمنکر پرداخت .

محمد فتاحی، از فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان اردکان خواست تا نهایت همت و تلاش خود را برای اجرای هرچه بهتر برنامه های ابلاغی با همکاری اعضای شورای واحد منتخب وجدید به کار گیرند .

از موضوعات دیگری که جهت بصیرت افزایی فرماندهان واحدهای پیشگام توسط فرمانده و کارشناس سیاسی حوزه با دانش آموزان بحث و تبادل نظر گردید، موضوع حکم ناعادلانه و غیرقانونی دادگاه آمریکا مبنی بر برداشت اموال و دارایی های ایران بود.

در این جلسه، هر یک از فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود به منظور مشارکت هرچه بیشتر دانش آموزان در برنامه های بسیج پرداختند .

لازم به ذکر است که این جلسه در محل جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهداء اردکان برگزار گردید و اعضای جلسه سپس به همراه هم درمراسم عبادی سیاسی نماز جمعه مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان شرکت نمودند.

ارسال نظرات