پیام تسلیت حوزه هنری، هنرمندان و شاعران استان زنجان در پی درگذشت استاد حمید سبزواری:

درگذشت استاد حمید سبزواری برای جامعه ادبی کشور خسارتی جبران ناپذیری می باشد

ضایعه اسفناک درگذشت شاعر نکونام استاد حمید سبزواری برای خانواده و جامعه ادبی کشور خسارتی جبران ناپذیری می باشد.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۵۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در پیام تسلیت حوزه هنری، هنرمندان و شاعران استان زنجان در پی درگذشت استاد حمید سبزواری آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت استاد بزرگوار، پیشکسوت شعر انقلاب اسلامی، حمید سبزواری را به اهالی فرهنگ و هنر تسلیت عرض می نماید و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارد.

ضایعه اسفناک درگذشت شاعر نکونام استاد حمید سبزواری برای خانواده و جامعه ادبی کشور خسارتی جبران ناپذیر می باشد. پویش رویش آفرین یگانه شاعر انقلاب، همسو که سروده های انقلابی اش او را در تاریخ حیات در زمره تأثیرگذارترین شاعر انقلابی در تاریخ هنرمندان جاودانه ساخته است. انسان وارسته ای که بیت بیت اشعار انقلابی اش مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران بوده و سروده هایش آتشی بود که خرمن اهریمنان را به تلی از خاکستر بدل می کرد.

و اکنون مائیم و غروب غم انگیز رفتنت در حالی که دلتنگی ندیدنت را تلخ گریسته ایم اما رفتنت را طلوعی دیگر می دانیم زیرا آثار هنری به جا مانده از شما طریق تابناکی است که روشنای مسیر هر انسان آزاده ای خواهد بود.

مائیم و فقدان از دست دادن نیکمردی که از معبر خاک تا ورای افلاک پر کشیده و در جوار ملکوت آرام و قرار یافته است.

مائیم و کابوس هرگز ندیدنت در دل شب هایی که قرار است دفتر شعرت را ورق بزنیم و با هم بخوانیم «کیست امشب حلقه بر در می زند».

ارسال نظرات