خبرهای داغ:

برگزاری مراسم محفل انس با قرآن ویژه همسران شهدا و ایثارگران

رییس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران هندیجان گفت:در راستای ترویج فرهنگ قرآن خوانی در بین خانواده های شهدا و ایثارگران مراسم محفل انس با قرآن ویژه همسران و فرزندان شهدا و ایثار گران در هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۶۹۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
حمید جعفریان صبح دوشنبه در گفت وگو با خبر نگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی و قرآنی بصورت منظم با همکاری اساتید شهرستان برای خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار می شود.

وی افزود:مراسم ختم قرآن کریم همه روزه در حسینیه اهل البیت ع هندیجان شمالی با حضوربیش از ۳۰نفر خواهر که حدود ۶۰درصد جوانان هستند برگزار می شود.

وی بابیان اجرای طرح ضیافت در هندیجان گفت:در طرح ضیافت از والدین شهدا دیدار واز نزدیک برای رفع مشکلات و درخواست ها پیگیری می شود.

جعفریان رییس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران در هندیجان عنوان کرد:کلاس های احکام شرعی ،آموزش وتفسیر قرآن بصورت ویژه برای خانواده های شهدا برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری آموزش های رفتاری در زندگی بیان کرد:آموزش های خانواده به عنوان سبک زندگی با رویکرد اسلامی همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان با حضور بیش از ۳۰نفر از همسران شهدا وایثار گران از ساعت ۱۱صبح در حسینیه اهل البیت ع در حال  برگزار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها