فرمانده ناحیه مرکزی یزد در کارگاه آموزشی شباب:

هدف دشمن از بین بردن عقبه دینی ما است/فینال کار، فعالیت و تفکر کشورهای غربی و اروپایی برای انجام کار، اقتصاد و درآمد است

پورشمسی با بیان اینکه هدف دشمن درجنگ تمام عیار درعرصه فرهنگی از بین بردن عقبه دینی ما است افزود: درفضایی که ما با جنگ فرهنگی مواجه هستیم،فینال کار و فعالیت و تفکر کشورهای غربی و اروپایی برای انجام کار اقتصاد و درآمد است.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۶۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ کارگاه آموزشی کاربران شباب با حضور فرمانده ناحیه مرکزی؛مسئولین شباب حوزه و پایگاهای تابعه حوزه مقاومت بسیج مهدیه و سایر حوزه‌های تابعه ناحیه مرکزی یزد در نمازخانه ناحیه برگزار شد.

فرمانده ناحیه مرکزی در این مراسم گفت: دشمن با مشاهده عدم توان مقابله و شکست ما در جنگ سخت،به جنگ تمام عیار درعرصه فرهنگی با هدف از بین بردن عقبه دینی ما اقدام نموده است.

وی در ادامه ضمن ابراز تأسف گفت: از حضور کمرنگ جوانان و تعداد نمازگران درصفوف نمازهای جماعت مساجد شهر فرهنگی و دینی یزد نگران هستم.

سرهنگ پورشمسی با بیان اینکه مسئله حجاب و حیاهم برای خواهران وهم برای برادران صدقمی‌کند،افزود:تمام این عرصه های فرهنگی برای گرفتن باورها اتفاق می‌افتد و انجام کارفرهنگی در پایگاها به منظور بالا بردن معنویات نیازمند زمان و اطلاعات زیادی است در حالی که دشمن در مدت زمان 5 دقیقه به وسیله ظاهرنمودن یک خانمبا آرایش نامناسب درجامعه موفق به انجام این کار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن درشبکه های اجتماعی برخلاف ارتباط یک سویه وعدم بازخورد لحظه ای شبکه های ماهواره‌ای به طور لحظه ای در حال رصد و شناسایی روحیات اخلاقی افراد است افزود: در فضایی که ما با جنگ فرهنگی مواجه هستیم،فینال کار و فعالیت و تفکر کشورهای غربی و اروپایی برای انجام کار اقتصاد و درآمد است وسرمایه گذاری چندین میلیارد دلاری کشورهای غربی برای پخش 174 شبکه ماهواره ای فارسی زبان در ایران.

فرمانده ناحیه مرکزی با تاکید براستفاده بهینه از اینترنت شباب حوزه وپایگاها با توجه به اهمیت بالای فضای مجازی ،هدف بسیج در بحث اینترنت شباب را دراختیار قرار دادن اینترنت پاک و سالم در مقابل جذابیت سایتها و فضاهای مجازی برای جوانان و نوجوانان عنوان نمود.

ارسال نظرات