آغاز تعمیر و بهسازی مجتمع های خدماتی در پیرغار و بروجن

عملیات اجرایی تعمیر و بهسازی مجتمع خدماتی بین راهی پیرغار واقع در شهرستان فارسان و ایتام بروجن آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۳۳۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون میراث فرهنگی استان، از آغاز عملیات اجرایی تعمیر و بهسازی مجتمع خدماتی بین راهی پیرغار واقع در شهرستان فارسان با اعتبارب بالغ بر 700 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی خبر داد و اظهار داشت: این مجتمع برای تامین رفاه حال مسافران و ارایه خدمات مطلوب به گردشگران در حال اجرا می باشد.

مصطفی هادیپور، با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه شامل سفت کاری و نازک کاری می باشد افزود: پیرغار یکی از کانون های گردشگری تاریخی مهم استان به شمار می رود که می توان به وجود کتیبه های مشروطیت در این کانون اشاره کرد.

وی، همچنین از آغاز عملیات اجرایی تعمیر و بهسازی مجتمع خدماتی بین راهی ایتام بروجن خبر داد و گفت: عملیات تعمیر و بهسازی مجتمع خدماتی بین راهی ایتام بروجن با اعتبارب بالغ بر 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تخصیص یافته محور بروجن، لردگان و خوزستان اجرایی می شود.

هادی پور، اظهار داشت با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه نیز شامل سفت کاری و نازک کاری می باشد، افزود: بین راهی ایتام در شهر بروجن و کانون گردشگری سیاسرد قرار دارد.

شهرستان بروجن در حدود 60 کیلومتری مرکز استان (شهرکرد) و مجموعه گردشگری پیرغار (شهرستان فارسان) در حدود 35 کیلومتری مرکز استان واقع گردیده اند.

ارسال نظرات