یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

رکود و بیکاری با سیاست نادرست افزایش یافت نه تحریم

حسن ضیایی گفت: دولت فعلی با بهانه تراشی درصدد برآمده است نابسامانی مسائل اقتصادی را به تحریم گره بزندو اقدامات لازمه ای را که انجام نداده است را پنهان کند.
کد خبر: ۸۶۹۵۵۰۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
حسن ضیایی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به بیانات رهبری معظم مبنی بر رکود و بیکاری به تحریم بر نمی گردد اظهار داشت: دولت فعلی با بهانه تراشی درصدد برآمده است تا نابسامانی مسائل اقتصادی را به تحریم گره بزند تا اقدامات لازمه ای را که انجام نداده است را پنهان کند.

وی با بیان اینکه آمار کارخانجات ورشکسته شده رو به افزایش است افزود: چرا تیم مذاکره کننده از نتایج مذاکرات که هیچ بوده است به مردم نمی گویند؟! برجام چه عایدات اقتصادی داشته است؟! کدام بانک سرمایه گذاری خود را انجام داده است؟! سوئیفت باز نشده است کدام تبادلات مالی برای اقتصاد کشورمان موثر بوده است؟!

ضیایی در خاتمه گفت: شعار برد برد در نظام امپریالیسم ناسازگار است دشمنان نظام پاشنه آشیل خود را به بدعهدی های پیاپی ثابت کرده است و مردم هم خبرهای فساد مالی را در دوره رکود و بیکاری می شنوند،مسوولان حواس شان باشد تا با طناب پوسیده غربی ها ته چاه نیفتند و تا زمان از دست نرفته است اقتصاد مقاومتی را فعال نمایند.

ارسال نظرات