آیت الله معلمی در محفل انس با قرآن ورزشکاران مازندران:

ورزشکاران بسیجی رشادت های شهدای مدافع حرم را در جامعه بازگو کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جوانان ورزشکار و بسیجی باید رشادت‌های شهدای مدافع حرم را در جامعه بازگو کنند.
کد خبر: ۸۶۹۵۶۲۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت‌الله علی معلمی امشب در محفل انس با قرآن ورزشکاران مازندران در مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) ساری، اظهار داشت: ورزشکار و بسیجی دو عنوان مقدس بوده که باید این افراد قدر خود را بدانند و آن را ارج‌گذاری کنند.

وی افزود: بسیج ارزش متعالی بوده و ورزشکار بسیجی دارای ارزش مضاعف می‌شود و در واقع بسیج ورزشکار نماد عزم، اراده و اعتقاد انسان نیک سیرت و اخلاق‌مدار خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم به واسطه مظلومیت مضاعف‌شان دارای ارج و قرب معنوی بسیاری هستند، تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب همواره ورزشکاران را به اخلاق و منش پهلوانی دعوت کرده و آنان را انسان‌های متقی و سالم در جامعه قلمداد کردند.

معلمی با بیان اینکه بسیج ورزشکاران باید با تقویت روحیه اخلاق و منش پهلوانی در ورزشکاران آنان را در سلک انسان‌های متقی قلمداد کند، افزود: جوانان ورزشکار و بسیجی باید رشادت‌های شهدای مدافع حرم را در جامعه بازگو کنند.

وی با اعلام اینکه استکبار جهانی از مقابله و رویارویی مستقیم با ایران در هراس است، گفت: استکبار با تشکیل گروهک‌های تروریستی نظیر داعش و النصره می‌خواهد افکار جوان ایرانی را از دینمداری و ولایت‌پذیری دور کند.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه ایران اسلامی علم مقاومت در برابر سلطه‌جویی‌ها را برداشته است، افزود: تجلیل و تکریم خانواده شهدا خصوصا شهدای مدافع حرم در برهه کنونی بر همگان واجب است.

سید جواد حسینیان، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران نیز با اشاره به اینکه تقویت اخلاق دینی و معرفتی در بین ورزشکاران از طریق برپایی محافل قرآنی محقق می‌شود، گفت: وحدت معنوی بین ورزشکاران و بسیجیان در این اجتماعات مقدس دوچندان می‌شود.

در این مراسم با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری، جانشین سپاه کربلای استان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان؛ ضمن تجلیل از تعدادی ورزشکاران جانباز، معلول و بسیجی مازندران, جابر صادق‌زاده قهرمان جام جهانی کشتی، مدال طلای خود را به خانواده شهید مدافع حرم " محمد بلباسی " تقدیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها