قصابی‌های بدون پروانه در پارس آباد پلمپ می شود

براساس تصمیمات جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل جلوی کشتار قصابی‌های بدون پروانه در پارس آباد گرفته و واحدهای متخلف پلمپ می شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۶۶۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل روز چهارشنبه با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل، دادستان اردبیل و مسؤولان اتاق بازرگانی،‌ صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه مشکل کشتارگاه صنعتی پارس‌آباد مطرح شد که این کشتارگاه با گذشت پنج سال از راه‌اندازی آن تنها با پنج درصد ظرفیت فعالیت می‌کند که با دستور مرجع قضایی قرار شد موضوع در جلسه شورای تأمین شهرستان پارس‌آباد مطرح و در کنار آن میدان دواب پارس‌آباد که جوار کشتارگاه انتقال داده شده و جلوی کشتار قصابی‌های بدون پروانه گرفته این واحدها پلمپ شود.

در این جلسه همچنین مشکلات شرکت‌های حمل و نقل پایانه مرزی بیله‌سوار که به صورت شبه انحصاری در اختیار یکی از شرکت‌های محلی است، مطرح شده و قرار شد نسبت به راه‌اندازی شرکت حمل و نقل گمرک بیله‌سوار به مانند اتحادیه صنفی فعال در گمرک آستارا و انزلی اقدام شده و جلوی برخی انحصارطلبی‌ها در این حوزه گرفته شود.

ارسال نظرات