چهارمحال و بختیاری؛

اهدا زمین توسط برادر شهید برای ساخت مدرسه در جونقان

برادر شهید والامقام فریدون ترابی، قطعه زمینی را برای ساخت مدرسه در شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری اهدا کرد.
کد خبر: ۸۶۹۵۶۷۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ خدامراد حیدری، رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان فارسان با اعلام این خبر گفت: رستم ترابی، برادر شهید والامقام فریدون ترابی به عنوان قیم قانونی و امین اموال شهید، قطعه زمینی به متراژ یکهزار و 226 متر مربع برای احداث مدرسه در شهر جونقان اهدا کرد.

وی افزود: این اقدام ایثارگرانه خانواده معظم شهید، درس جدیدی است كه ما بایستی از آنها یاد بگیریم؛ چرا که این هم درس ایثار و گذشتی است، كه از شهید به یادگار مانده و خدا را شكر كه جامعه ایثارگری مان همه وجودشان سرشار از گذشت و ایثار می باشد.

رستم ترابی، برادر شهید فریون ترابی هدف از این اقدام را خدمت به امر تعلیم و تربیت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهید عنوان کرد.

گفتنی است؛ شهید ترابی فرزند مرحوم حیدرعلی متولد9فروردین 1346، با عضویت وظیفه سپاه پس از مدتها حضور در میادین دفاع مقدس سرانجام در تاریخ29 فروردین 1367منطقه عملیاتی فاو با اهداء خون سرخ خود مرزهای عقیدتی و ایمانی ما را تثبیت و به جوار دیگر همرزمان گلگون كفن خود شتافت.

ارسال نظرات