پزشکیان در نور:

آمریکا هیچ‌وقت با ما دوست نبوده و نیست/ رفع مشکلات کشور با خوداتکایی

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دیگر آمریکا و اسرائیل به‌راحتی نمی‌تواند علیه ما قطعنامه صادر کنند گفت: آمریکا هیچ‌وقت با ما دوست نبوده و نیست.
کد خبر: ۸۶۹۵۷۲۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مسعود پزشکیان چهارشنبه‌شب در همایش ۲۴ خرداد در شهرستان نور با اشاره به بلوکه شدن دو میلیارد دلار از سوی آمریکا گفت: این درحالی است که قطر در گذشته هر روز ۴۰۰ میلیارد دلار از سهم گاز ما در خلیج فارس می‌برد و می‌فروخت و در میدان‌هایی که منابع نفتی ما مشترک است آنان برداشت می‌کنند و تحریم‌ها سبب شد تا بازارهای دنیا از ما گرفته شود.

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه همه دنیا علیه ما متحد شده بودند و علیه ما قطعنامه صادر می‌کردند ادامه داد: دولت کنونی وحدت جهانی را علیه جمهوری اسلامی برهم ریخت و اکنون درون آمریکا نیز شکاف ایجادشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: اگر مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده حمایت نمی‌کردند، مطمئنا ظریف و تیمش از سوی برخی افراد به‌عنوان وطن‌فروش معرفی می‌شدند.

پزشکیان بابیان اینکه دیگر آمریکا و اسرائیل به‌راحتی نمی‌تواند علیه ما قطعنامه صادر کنند گفت: آمریکا هیچ‌وقت با ما دوست نبوده و نیست و هنر دولت این بود که وحدت جهانی را علیه ایران برهم ریخت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در جمع اصلاح طلبان بابل نیز به بحث اصلاحات اشاره کرد و گفت: کارایی، کیفیت و عدالت در سیاست، مسائل اجتماعی و غیره معنی اصلاحات است.

وی با اشاره به چشم‌انداز ترسیم‌شده از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: برای رسیدن و تحقق به این چشم‌انداز باید تغییر در رفتارمان ایجاد کنیم و در کیفیت، کارایی و عدالت نیز باید تغییر صورت گیرد زیرا رسیدن به چشم‌انداز بدون انجام تغییرات ممکن نیست و لازمه جامعه پیشرفته و مدرن توجه به اصلاحات است.

پزشکیان به فرمایشاتی از حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: حرکت بدون خطا نوعی تقوا محسوب می‌شود و هرچه درحرکت ما خطای کمتری وجود داشته باشد، کیفیت و کارایی بیشتر خواهد بود.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم و اراده کنیم مشکلات قابل‌رفع است و برای رفع مسائل باید به خودمان تکیه داشته باشیم و اگر به خودمان برگردیم و به توانایی‌های خودباور داشته باشیم، دچار بدبختی و مشکل نخواهیم شد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر اراده وجود داشته باشد، کسی نمی‌تواند جلوی ملت ایران بایستند و اگر دست‌به‌دست هم دهیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابل ما قد علم کند.

وی تصریح کرد: برای اصلاح کردن باید به دنبال وحدت و تغییر باشیم و اگر اراده کنیم و ایمان داشته باشیم به هر چیزی که بخواهیم خواهیم رسید.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها