الیگودرز،

گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه الیگودرز

گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه الیگودرز با موضوع ترویج گفتمان رهبری و انقلاب اسلامی و تحلیل مسائل سیاسی روز و منطقه ای برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۳۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان، این گردهمایی با موضوع ترویج گفتمان رهبری و انقلاب اسلامی و تحلیل مسائل سیاسی روز و منطقه ای بعداز مراسم جزءخوانی قرآن کریم توسط معاونت سیاسی دفترنمایندگی ولی فقیه درنمازخانه ناحیه الیگودرز برگزار شد .

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز دراین مراسم گفت: مقام معظم رهبری در 14خرداد 95سالروز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی 5شاخصه را بیان کردند از جمله پایبندی به ارزشها و اصول مبنایی انقلاب که نمونه آن حمایت از مستضعفین جامعه و جهان است ،همت بلند جهت پیشرفت و رسیدن به آرمانهای انقلاب است ، پایبندی به استقلال، حساسیت در مقابل دشمن ، تقویت دینی و سیاسی که اگر ما به موقع این گفتمان رهبری را پیاده کنیم شاهد بروزمشکلات سیاسی در جامعه نخواهیم بود.

سرگرد سوری افزود: در بحث منطقه ایی , جبهه مقاومت سوریه با محوریت انقلاب اسلامی و حزب الله درپی تضعیف گروهای تروریستی هستند و ضربات سختی به دشمن وارد نموده و توفیقات خوبی حاصل گردیده است .

وی گفت: در عراق وضعیت بهتر است خیلی از مواضع داعش از دست رفته و نابود شده است و یک اختلاف جزیی بین مردم و ائتلاف وجود دارد در حوزه مقابله با داعش خوب عمل نموده اند.

ارسال نظرات