خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار:

خانواده‌های شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه حضرت زینب(س) هستند

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهاربا بیان اینکه خانواده‌های شهدای مدافع حرم ادامه‌دهندگان راه حضرت زینب(س) هستند، گفت: آن حضرت بهترین اسوه و الگوی صبر است.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۲۹
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

حجت الاسلام اباذر طالبی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار اظهار با اشاره به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهر بهار توسط بسیجیان اظهار داشت: در این برنامه معنوی که فرماندهی سپاه ناحیه بهار، با حضور جمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدای مدافع حرم و بسیجیان گردان 313 بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج امام صادق(ع) حضور داشتند یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

وی بیان کرد: امروز عطر یاد حضرت زینب (س) و پیام استقامت و صبر آن بانوی بزرگ اسلام در فضای هر کوی و برزن ایران اسلامی پیچیده است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تجلیل از رشادت‌های این دلیرمردان در پاسداری از حرم اهل بیت(ع) گفت: در سایه مجاهدت و جانفشانی مدافعان حرم، داعش جرأت نزدیک شدن به حرم این بزرگواران را ندارد.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدای مدافع حرم ادامه‌دهندگان راه حضرت زینب(س) هستند، خاطرنشان کرد: آن حضرت بهترین اسوه و الگو برای صبر و تحمل داغ شهادت این شهدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار