امام جمعه شیر‌گاه:

مذاکره با آمریکا نتیجه‌بخش نبود / ایران؛مانع چپاولگری جهان کفر

امام جمعه شیر‌گاه با اشاره به مذاکره با آمریکا و نتیجه‌بخش نبودن آن، افزود: جهان کفر، ایران را مانع چپاول‌گری خود می‌داندو با آن هرگز کنار نمی‌آید.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۵۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیر‌‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه مکر، حیله، دروغ و شایعه از امراض روحی است، گفت: منافقان مصداق بارز بیماری‌های قلبی و روحی هستند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای مطالعه در خود است، افزود: انسان‌هایی که در بحران هویت زندگی می‌کنند با استفاده از سیمای قرآنی، خود را تطبیق دهند و خلیفه الهی بودن، ظرفیت بالای علمی، فطرت خدا آشنا، امانت‌داری الهی، وجدان اخلاقی، آرامش با یاد خدا و آفرینش آسمان و زمین برای انسان برخی از شاخص‌های قرآنی انسان است.

امام جمعه شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه ایمان به دوستی‌ها و دشمنی‌ها جهت می‌دهد، خاطر‌نشان کرد: تقوی سبب دوستی و مهربانی مومنان نسبت به یکدیگر و اظهار تنفر از گناه می‌شود.

این مسؤول به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره برنامه‌ریزی دشمن برای جلوگیری از رشد ایران اشاره و اظهار کرد: سخن مقام معظم رهبری درباره تقویت آمادگی برای ترساندن دشمن خیلی مهم بود.

مهدوی با اشاره به مذاکره با آمریکا و نتیجه‌بخش نبودن آن، افزود: جهان کفر، ایران را مانع چپاول‌گری خود می‌داند و با نظامی که ظلم‌ستیزی در اولویت آن قرار دارد، هرگز کنار نمی‌آید./فارس


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها