امام جمعه الشتر:

دولت آمریکا در راس شبکه های استکباری است

امام جمعه الشتر گفت: برخی کشورهای منطقه با شبکه های استکباری همکاری می کنند.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۸۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام موسوی در خطبه های نماز جمعه الشتر ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) افزود: ایثار و فداکاری و کرامت از فضایل بارز این امام عزیز است که بایستی سرمشق زندگی ما قرار گیرد .

وی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری امروزه شبکه های استکباری و صهیونیستی ایجاد شده اند افزود: شبکه‌های استکباری و صهیونیستی و در رأس این شبکه‌ها، آمریکا، از هر ابزاری از جمله تهدید نظامی، ترور و ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند لذا باید هم مردم و هم مسئولین مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.

خطیب جمعه الشتر با بیان اینکه برخی کشورهای مسلمان با شبکه‌های استکباری و صهیونیستی همکاری می‌کنند تصریح کرد: در رأس شبکه استکباری، دولت آمریکا قرار دارد و متأسفانه برخی کشورهای منطقه گوش به فرمان این شبکه هستند و با دولت آمریکا همراهی می‌کنند..

وی در ادامه با اشاره به اول تیرماه و آغاز هفته قوه قضائیه گفت: آیت‌الله شهید بهشتی یک ملت بود و یارانش در راه خدمت به اسلام و مسلمین، جانشان را فدا کردند.

خطیب جمعه الشتر با بیان اینکه در سایه عدالت، می‌توان به همه چیز امیدوار بود افزود: اگر عدالت در جامعه جاری و ساری شد، زمینه رسیدن به کمالات مادی و معنوی محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان ساخت: فساد مانند علف هرز است که به محصولات خسارت وارد می‌کند و مبارزه با فساد در جامعه نیز موجب مقابله با ناامنی‌ها و هرج و مرج اقتصادی و اجتماعی خواهد شد لذا قوه قضاییه می‌تواند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و نشر عدالت در جامعه نقش بسیار ویژه‌ای ایفا نماید.

ارسال نظرات