امام جمعه پل‌سفید سوادکوه:

دولت و وزارت خارجه مظلومیت شیعیان را در جهان فریاد بزنند

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با بیان اینکه کاهش جمعیت شیعه با ورود افراد وهابی در بحرین انجام شد، افزود: از دولت، وزارت خارجه و شورای امنیت ملی تقاضا داریم تا مظلومیت شیعه را در جهان فریاد کنند.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۰۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام احمد قربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به وضعیت کشور بحرین، گفت: بحرین در سال 52 با برنامه‌ریزی انگلیس، رژیم صهیونیستی و آمریکا و همکاری پهلوی دوم از ایران جدا شد.

وی با بیان اینکه کاهش جمعیت شیعه با ورود افراد وهابی در بحرین انجام شد، افزود: از دولت، وزارت خارجه و شورای امنیت ملی تقاضا داریم تا مظلومیت شیعه را در جهان فریاد کنند.

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به سر‌سپردگی برخی از حکام عرب به صهیونیسم و نظام استکباری، خاطر‌نشان کرد: آل‌سعود و آل‌خلیفه و برخی حکام دیگر عرب، توان دفاع از منافع ملت‌های اسلامی خود را ندارند و به صهیونیسم و نظام استکباری وابستگی دارند.

این مسؤول با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر استفاده از مدرن‌ترین شیوه‌های تبلیغ تأکید دارند و سازمان تبلیغات اسلامی موفق هستند و بر تلاش‌های خود اضافه کنند.

قربانی با اشاره به وضعیت داروخانه‌های پل‌سفید، خواستار بررسی و حل مشکلات دو داروخانه شهر شد و گفت: برای مرکز شهرستان عیب است که داروخانه آن کشیک شب یا تلفن دسترسی آسان نداشته باشد و دسترسی به دارو‌ها در شب ممکن نباشد و فرماندار شهرستان با برگزاری جلسات مناسب مشکل دایر بودن داروخانه‌های مرکز شهرستان را حل کند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار