امام جمعه نیر:

اقدام تیزبینانه سپاه قهرمان در انهدام گروه های تروریستی

اقدام تیزبینانه سپاه قهرمان در شناسایی و انهدام گروه های تروریستی قابل تحسین است.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۹۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیر با اشاره به درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) سپاه با 2 تیم تروریستی ضد انقلاب در شمالغرب کشور اظهار داشت: در پی نفوذ 2 تیم تروریستی ضد انقلاب برای ایجاد ناامنی و شرارت در داخل کشور، رزمندگان نیروی زمینی سپاه با انجام اقدامات دقیق و آنان را شناسایی و 12 نفر از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

وی افزود: در این عملیات 3 تن از رزمندگان دلاور و غیرتمند سپاه اسلام به فیض شهادت نائل آمدند که اقدام تیزبینانه سپاه قهرمان در شناسایی و انهدام گروه های تروریستی قابل تحسین است.

حجت الاسلام مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم آل خلیفه در بحرین ابراز کرد: در بحرین شاهد هستیم که چه می‌کنند و مساجد را می‌بندند و مردم را شکنجه می‌دهند. باید با جهان اسلام همدردی کنیم.

خطیب جمعه نیر گفت: فرصت پیوند با ولایت از دیگر فرصت‌های بسیار مهم و استثنایی ماه مبارک رمضان است و این فرصت‌ها برای انسان‌ها بسیار مهم و حیاتی بوده است.

وی افزود: ماه مبارکرمضان از بهترین فرصت ها برای هدایت انسان ها و خودسازی است چر اکه سفره پر نعمت و بی دریغ الهی در این ماه در برابر انسان گشوده شده و بهترین فرصت است تا مبانی تقویت ولایت پذیری مردم تبلیغ و ترویج شود.

ارسال نظرات