رئیس اداره ورزش و جوانان نمین:

پیست اسکی نمین قابلیت ارتقا به پیست جهانی را دارد

در صورت تأمین اعتبار و حمایت مسئولان پیست اسکی روی چمن «فندقلو» در این شهرستان می تواند به استانداردهای جهانی دست یابد.
کد خبر: ۸۶۹۶۲۶۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، اکبر ورودی در حاشیه تمرینات تیم ملی اسکی جوانان در پیست اسکی روی چمن فندقلو اظهار کرد: طبیعت کم‌نظیر فندق لو به لحاظ زیبایی و اقلیم خود منحصربه‌ فرد بوده و به اذعان کارشناسان می‌تواند به یکی از پیست‌های اسکی مطرح دنیا تبدیل شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نمین گفت: از سال گذشته توسعه پیست اسکی فندقلو در دستور کار قرار گرفته و قرار است فدراسیون زمینه‌های تبدیل شدن آن به پیست استاندارد جهانی را بررسی و اعتبار لازم برای تحقق را برآورد کند.

وی افزود: باید اعتبار لازم برای پیست از محل اعتبارات استانی و یا ملی تامین گردد تا بتوان در تجهیز پیست استانداردهای جهانی را پیاده کرد که در آن صورت زمینه حضور تیم‌های ملی تسهیل می شود.

ورودی با اشاره به تجهیز ساختمان اسکی در جنگل فندق لو گفت: این پروژه با اختصاص 500 میلیون ریال درحال اجرا است و در صورت تامین اعتبار در آینده نه چندان دور به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به استقرار تیم ملی جوانان اسکی در پیست فندقلو اضافه کرد: تیم ملی جوانان متشکل از هفت ورزشکار به مدت 10 روز در این پیست تمرین می کنند و پیش‌بینی می‌شود تیم‌های دیگر برای تمرین در این منطقه حضور یابند.

ارسال نظرات