عضو شورای شهر تهران در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

مجوز انتشار 20 کتاب با محتوای دین ستیزی در وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی/بزرگ شمردن دشمن از نتایج ولنگاری فرهنگی است

مجتبی شاکری گفت: متأسفانه نزدیک به 20 کتاب با عنوان جرم و محتوای دین ستیزبه مجوز وزارت ارشاد به چاپ رسیده که لازم است تا قوه قضاییه با مجرمان فرهنگی برخورد و آنها را دستگیر کند.
کد خبر: ۸۶۹۶۳۱۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

مجتبی شاکری، عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری ببسیج گفت: متأسفانه رفتاری که از سوی مسئولان در مقابل ولنگاری فرهنگی دیده می شود بیشتر شبیه رها کردن موضوع است که نتیجه آن بی اعتنایی به ارزش های انقلاب اسلامی است. بر همین اساس قوه قضاییه و دولت باید در مقابل خروجی فرهنگی اقدام مناسب کنند.

وی افزود: امروز بسیاری از آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد، افزایش تعداد کارتون خواب ها و کودکان خیابانی که بسیار هم نگران کننده است، از نتایج ولنگاری فرهنگی است.

شاکری تصریح کرد: کم توجهی مجلس فعلی به موضوع فرهنگ تعجب برانگیز است، کمیسیون فرهنگی مجلس از ارکان مهم در تصمیم گیری حوزه فرهنگی کشور است که تنها 4 نماینده خواستار عضویت در آن شده اند.

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: متأسفانه نزدیک به 20 کتاب با عنوان جرم و محتوای دین ستیز و ارزش ستیز با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ رسیده که لازم است قوه قضاییه با مجرمان فرهنگی برخورد و آنها را دستگیر کند.

وی تصریح کرد: اگر ارشاد پس از فروش 13 میلیاردی فیلم 50 کیلیو آلبالو جلوی اکران آن را می گیرد، قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم با این ولنگاری برخورد کند.

شاکری خاطرنشان کرد: از دیگر نتایج ولنگاری فرهنگی، بزرگ شمردن دشمن می شود و کار به جایی می رسد که اگر دشمن به مقدسات ما اهانت کرد کسی در مقابل گستاخی او نمی ایستد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار