آریایی نژاد در گفتگو با«بسیج»:

تضاد بین گفته و عملکرد دولت درباره پرداخت های نجومی مشهود است

نماینده سابق مجلس گفت: مسئولان دولت می گویند حقوق ها با نظام پرداخت هماهنگ و مساوی است اما باید گفت شاید در ظاهر یکسان باشد ولی در عمل ظالمانه است.
کد خبر: ۸۶۹۶۳۶۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

احمد آریایی نژاد نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص پرداخت های نجومی در دولت یازدهم مخصوصاً در وزارت خانه بهداشت و درمان کشور اظهار داشت: جای تأسف دارد که این پرداخت های میلیونی به مدیران و مسئولان بعد از چندین سال، آن هم با حساسیت برخی افراد، فیش های حقوقی را در رسانه ها منتشر کردند.

وی افزود: سخنگوی دولت پرداخت حقوق های نجومی را ظالمانه می داند اما با نگاهی به نظام پرداخت ها، می توان شاهد تضاد بین گفته ها و عملکرد دولت باشیم، هر شش ماه یکبار در لایحه آن به مجلس دوباره تمدید می شود اما باید یک سوال پرسید که چرا این مشکل را رفع نمی کنید ؟ آیا این مشکل فقط با بخش نامه درست می شود؟

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه افراد در همه دستگاهها با مدرک های یکسان باید باید حقوق و مزایای مساوی داشته باشند؛ مسئولان دولت می گویند حقوق ها با نظام پرداخت هماهنگ و مساوی است اما باید گفت در ظاهر یکی است ولی در عمل ظالمانه است.

آریایی نژاد خاطر نشان کرد: متأسفانه در این خصوص دغدغه ای نیست؛ وقتی در جامعه سر و صدایی درباره حقوق های نجومی شد دولت بخش نامه می فرستد اما مسئله فراتر از این اقدامات است؛ بحث تفاوت پرداخت ها و انواع منکراتی که امروز در دستگاه های مختلف دولتی و حتی خصوصی می بینیم به خاطر عملکرد ضعیف خودمان است.

ارسال نظرات