معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در زنجان

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی مصری «عادل الباز» طی روزهای یازدهم و دوازدهم ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های مختلف برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۶۵۴۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی اوقاف و امور خیریه به مناسبت ماه مبارک رمضان است که هر سال با حضور قاریان ممتاز کشوری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمود محمدی افزود: امسال نیز این محافل با حضور قاری بین‌المللی مصری «عادل الباز» در شهرستان‌های مختلف برگزار خواهد که طبق برنامه امروز به میزبانی امامزاده اسماعیل (ع) شناط از ساعت 18 و 30 دقیقه محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین در مسجد صاحب‌الزمان‌(عج) صائین قلعه نیز امشب از ساعت 22 و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.

محمدی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا فردا پس از نماز ظهر و عصر، با حضور استاد و قاری بین‌المللی مصری «عادل الباز» محفل انس با قرآن کریم در جوار حرم مطهر قیدار نبی‌(ع) برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین در این محفل قاری ممتاز کشور میلاد کثیرلو و حافظان کل قرآن کریم حسن خلیلی، فاطمه زنگنه و سمیه فیروزی حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام محمود محمدی افزود: قاری بین‌المللی مصری «عادل الباز» در سفر خود به زنجان در محافل انس با قرآن کریم شهر خرم‌دره و زنجان نیز در امامزاده سید ابراهیم‌(ع) و حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا خواهد کرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه‌های قرآنی اوقاف و امور خیریه مناسبتی ماه مبارک رمضان، در طرح ضیافت الهی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمود محمدی با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی اوقاف در بقاع متبرکه در قالب جلسات و محافل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود، خاطر نشان ساخت: همچنین در حسینیه اعظم زنجان نیز مراسم جزءخوانی به صورت روزانه از ساعت 18 تا 19 عصر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات