مسئول بسیج کارخانه کاشی حافظ در گفتگو با «بسیج»:

2500 خانوار کارگری کارخانه کاشی حافظ تحت فشار اقتصادی قرار دارند

رحمت الله روستا گفت: 2500 خانوار کارگری کارخانه کاشی حافظ در مضیقه اقتصادی به سر می برند این در حالی است که آقای همتی، مدیر صنعت، معدن و تجارت استان فارس خبر تعطیلی کارخانه را ناشی از تنفس برای نوسازی بیان می دارند.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۲۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
رحمت الله روستا مسئول بسیج کارخانه کاشی حافظ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: 2500 خانوار کارگری کارخانه کاشی حافظ در مضیقه اقتصادی به سر می برند این در حالی است که آقای همتی، مدیر صنعت، معدن و تجارت استان فارس خبر تعطیلی کارخانه را  ناشی از تنفس برای نوسازی بیان می دارند و به وضعیت اقتصادی و نابسامانی 500 کارگر کارخانه کاشی حافظ توجهی ندارند.

وی با بیان اینکه ارزش زمین کارخانه بیش از فعالیت تولیدی کارخانه منفعت دارد افزود: دعوای اصلی بر سر لحاف ملا نصر الدین است، لحاف ملا نصرالدین در اینجا  زمین کارخانه حافظ است که ارزش واقعی بیشتری از میزان تولید کارخانه را دارا است.

روستا خاطر نشان کرد: کارگران کارخانه کاشی حافظ مطالبات واقعی خود را بارها اعلام کرده اند و جویای این هستند تا دولت بتواند نظارت کلی بر خصوصی سازی داشته باشد و هر بار خصوصی سازی بهانه اخراج، تعدیل و تعطیلی کارخانه های واگذار شده اعم از کاشی حافظ نباشد.

وی در خاتمه افزود: برخی مسوولان استانی روابط را بر ضوابط قانونی پیشی داده اند این در حالی است که رفاقت شان در مسوولیت های کاری موجب شده است تا واقعیات را به شکل سلیقگی تغییر دهند و دود ناکارآمدی و رفاقت مسوولان صنعت، معدن و تجارت را به چشم کارگران کاشی حافظ ببرند.

ارسال نظرات