فعالیت طرح جوانه‌های صالحین در ۶۶ پایگاه بیجار

فرمانده سپاه بیجار از اجرای طرح جوانه‌های صالحین با هدف پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ۶۶ پایگاه شهر و روستای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۵۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سیدحسین محمودی، فرمانده سپاه بیجار، اظهار کرد: طی چند سال اخیر یکی از برنامه‌های مهم بسیج در فصل تابستان، اجرای طرح جوانه‌های صالحین برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان است که با استقبال خوبی رو به رو بوده است.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۲ هزار نفر از کودکان و نوجوانان در طرح جوانه های صالحین شرکت کردند.

فرمانده سپاه بیجار هدف از برگزاری این طرح را پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان و آشنایی آنها با شجره طیبه صالحین بسیج و کارکردهای آن و فراگیری مهارت زندگی اعلام کرد.

وی با تأکید بر اینکه جوانان ما، افرادی با بصیرت هستند، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان گرفتن روحیه اعتقادی و خودباوری نسل جوان ما است.

محمودی عنوان کرد: سال گذشته ۷۰ پایگاه طرح جوانه‌های صالحین را اجرا کردند و امسال نیز ۶۶ پایگاه مجری اجرای این طرح برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در شهرستان بیجار است.

فرمانده سپاه بیجار یادآور شد: یکی از مهم‌ترین وظایف مسؤلان داشتن برنامه مدون و کارشناسی شده جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

ارسال نظرات