خبرهای داغ:

همسان سازی و پیاده روی سازی حدود ۲۵۰۰۰متر مربع در سطح هندیجان اجراشد

شهردار هندیجان گفت:از عمده کارهای مهم وتأثیر گذار در هندیجان همسان سازی و پیاده روسازی در سطح شهرستان مخصوصا برای مدارس و ادارات دولتی به مساحت حدود ۲۵۰۰۰ بوده است.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۸۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
غلامرضا درویشی ظهر شنبه در گفت وگو با خبر نگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:به منظور  سر سبزی وفضا سازی مناسب در مکان های تفریحی  بیش از ۲۰۰۰گونه درخت بومی  هندیجان شامل کنار ،توت وحشی ،برهان ،گل کاغذی و کنوکار پوس در ضلع شرقی پارک ۱۸فروردین کاشته شده است.

وی افزود: بیش از ۵۰خیابان هندیجان که فاقد نام بودند با همکاری شورای اسلامی شهر هندیجان نام گذاری شدند.

وی بابیان توزیع سطل های زباله در سطح هندیجان گفت: برای جمع آوری  زباله  ها حدود ۲۰۰سطل زباله فلزی در سطح شهرستان توزیع شد که با جذب اعتبارات کافی خرید سطل زباله ها افزایش پیدا خواهد کرد.

درویشی شهردار هندیجان عنوان کرد:از کارهای ضروری ومهم بهداشتی برای رفاه  و سلامت مردم هندیجان که در دست اقدام است خشک کردن نیزارها وگنداب های مناطقی از هندیجان است.

وی با اشاره به  لایروبی فاضلاب های و بهسازی فاضلاب های سطح هندیجان بیان کرد:لایروبی به مساحت ۱۵۰۰متر طول فاضلاب هندیجان شمالی انتهای خیابان بسیج و فاضلاب های زیر زمینی خیابان های امامیه شمالی و جنوبی و اصلاح وبهسازی فاضلاب بازار شهرداری و بازار میوه و احداث جوی آب روباز در هندیجان اجرایی شده است.

درویشی در پایان تأکید کرد:مهمترین چالش شهر هندیجان نبود جوی و جدول دفع آب های سطحی و آسفالت در برخی خیابان ها و محله ها بود که شهرداری و شورای اسلامی شهر هندیجان  با پیگیری مستمر این مناطق آسفالت و  جوی و جدول احداث  شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها