امام جمعه بهشهر خواستار شد؛

اصحاب رسانه در مسیر اتحاد و وحدت قلم بزنند

امام جمعه بهشهر با اشاره به اهمیت نقش رسانه در ترویج فرهنگ اتحاد، وحدت و همدلی میان مسلمانان، گفت: اصحاب رسانه در مسیر اتحاد و وحدت قلم بزنند.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۸۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
به گزارش بسیج رسانه از بهشهر حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری در نخستین دیدار رئیس و اعضای بسیج رسانه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر با ایشان که در دفتر معظم‎‌له برگزار شد، با بیان اینکه ماه رمضان ماه مغفرت، تقویت باورها و اراده، ماه همت مضاعف، اخلاق، خودسازی و در حقیقت دانشگاه تقویتی است، افزود: طبق فرمایش پیامبر اسلام(ص)، مؤمنان در ماه مبارک رمضان باید مکلف به رعایت اخلاق باشند، زیرا اگر اخلاق انسان نیکو باشد، باطن انسان نیز زیبا می‌شود.

وی خطاب به اصحاب رسانه اعلام کرد: مهم‌ترین چیزی که در ماه مبارک رمضان می‌آموزید؛ منطق، گفتار و رفتار سازنده است، از روزها و شبهای ماه رمضان برای «قرب الی‌الله» استفاده کنید و این را بیاموزید که عملکرد شما باید به‌گونه‎ای باشد که مردم را امیدوار کرده و همگان از قلم شما بهره‌مند شوند.

جباری با بیان اینکه برخی از خبرنگاران با قلم خود التهاب و اختلاف در جامعه به‌وجود می‌آورند، افزود: قلم مؤمن باید به سمت وحدت، همدلی، ترویج مردم به کار به‌ویژه اقتصاد مقاومتی پیش رفته و نقش‌آفرینی کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر با بیان اینکه مشکلات وجود دارد و باید آنها را اولویت‌بندی، شاخه‎بندی و به آنها رسیدگی کنیم، خاطرنشان کرد: می‎توانیم با قلم صادقانه خود ادب، ایمان، متانت و تقوای جوان را در سرشاخه‌های فرهنگی مطرح کنیم.

وی ادامه داد: امروز اگر می‎بینید که مشکلاتی در شهرستان وجود دارد و کارها پیش نمی‌رود؛ زیرا هستند کسانی که در خفا و پشت پرده کارهایی انجام داده و سبب اختلاف و تفرقه‌افکنی می‌شوند.

امام جمعه بهشهر از اصحاب رسانه خواست تا بیشتر در نماز جمعه حضور داشته و انتقادات سازنده را لحاظ کنند، فعالیت‌های خود در حوزه اطلاع‎رسانی را افزایش داده و نگذارند اقدامات و عملکرد حتی یک مسؤول از چشم رسانه‌ها دور باشد.

جباری با بیان اینکه باید خدا را برای توفیق در قلم زدن شاکر باشید، افزود: خداوند در قرآن مجید به قلم قسم یاد کرده و فرمودند: «ن والقلم و ما یسطرون».

وی در پایان گفت: از اصحاب رسانه می‌خواهم تا ضمن پرداختن به مشکلات شهرستان، در مسیر اتحاد و وحدت قلم بزنند.

ارسال نظرات