یک اقتصاددان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

تشدید رکود و بیکاری با سیاست‌های نابجای اقتصادی دولت

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: سیاست نابجای اقتصادی بر هم زننده اقتصاد درونی و برونی کشور است لذا این خسارت جبران ناپذیر است و سبب می شود که دشمن اقتصادی اعم از رکود و بیکاری چیره شود و امیدواریم سیاست های نابجای دولت به شکل سهوی باشد نه عمدی.
کد خبر: ۸۶۹۷۴۵۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

محمد بسکابادی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رکود و بیکاری ناشی از سیاست نابجای اقتصادی دولت های فعلی، سابق و اسبق است اظهار داشت: منطق و بیانات امام خامنه ای همیشه راه گشای نظام اقتصادی کشورمان بوده است و جای هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.

وی ادامه داد: سیاست های نابجای اقتصادی بر هم زننده اقتصاد درونی و برونی کشور است لذا این خسارت جبران ناپذیر و سبب تشدید رکود و بیکاری و در نهایت فقر جامعه می شود.

بسکابادی با تأکید بر اثر گذار بودن اقتصاد مقاومتی در رونق اقتصادی جامعه، گفت: اقتصاد مقاومتی شیوه خاص در نظم دهی و نظم بخشی اقتصادی است و از بروز مشکلات اقتصادی جلوگیری می کند لذا باید از شعارهای اقتصادی حذر شود و دولتمردان در صحنه عمل بیایند تا از ابعاد تولید، صادرات و توزیع شکل بگیرد تا بیش از این اقتصاد کشورمان در گل فرو نرود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار