نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

هنرمندان با زبان هنر اسرائیل را به چالش کشیده اند

نماینده دوره نهم مجلس با اشاره به ترور های بیولوژیکی رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی هر کسی را که برای تبیین ماهیت واقعی آنها تلاش می کند از میان بر می دارد.
کد خبر: ۸۶۹۷۵۰۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
احمد آریایی نژاد نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: رژیم صهیونیستی نگران از دست رفتن هستی خود می باشد و به این ترتیب سعی می کند هر کسی را که برای تبیین ماهیت واقعی آنها تلاش می کند از میان بردارد.

وی افزود: در این بین هنرمندان کشور ما با زبان هنر اسراییل را به چالش می کشند و این چیزی است که آنها را نگران کرده و دست به این اقدامات می زنند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این ما هستیم که باید مراقب باشیم دشمن، دشمن است ما نباید ساده لوحی کنیم نخبگان ما باید مراقب باشند و ا ز محصولات ناشناخته استفاده نکنند.

آریایی نژاد تصریح کرد: از دشمن غیر از دشمنی بر نمی آید ولی مسئولان ما باید در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند و قطعا پیشگیری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: یهود خود را بالاتر از سایر انسانها می داند و ارزش اخلاقی برایش معنی ندارد رژیم صهیونیستی از شیوه های متفاوت ترور برای از بین بردن مخالفین خود استفاده می کند ترور های فیزیکی و بیولوئژیک و قاچاق اعضای بدن انسانها تنها گوشه ای از جنایت های آنها است.

ارسال نظرات