خبرهای داغ:

اطعام ۱۴۰۰۰ نفری و توزیع ۲۵۰۰ سبد ارزاق در ماه رمضان در دزفول

خوشبخت جمعیت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دزفول را ۷۰۰۰ خانواده که بالغ بر ۲۰۰۰۰ نفر هستند عنوان کرد که غالبا شامل ایتام، خانواده های بدسرپرست و مطلقه می‌باشند و خدمات فرهنگی، معیشتی، درمانی، جهیزیه، طرح یاسین، طرح فلاح، بیان احکام شرعی و دینی، مباحث اجتماعی، آموزش گروهی سرپرست های خانوار به آنها ارائه می شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۵۱۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مهران خوشبخت” ضمن ارائه گزارشی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول در ماه رمضان، از برگزاریطرح اطعام ایتامبه مناسبت هفته اکرام در این شهرخبر داد.

"مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ناحیه دزفول با اعلام اینکه همه ساله "طرح اطعام ایتام” و نیازمندان و توزیع گوشت گرم و جیره خشک توسط این کمیته انجام می شود گزارش داد: در ماه جاری ۲۵۰۰ عدد سبد ارزاق ۵۰ الی ۶۰ هزارتومانی بین مددجویان توزیع شده است.

خوشبخت در ادامه با تشریح"طرح بزرگ ۱۴۰۰۰ اطعام” و توزیع غذای گرم از خیرین و مومنین دعوت کرد خیرات و نذورات خود را به هر تعداد غذا برای شرکت در این طرح معنوی به کمیته امداد حضرت امام دزفول تحویل و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۳۸۳۲۰ به نام این کمیته واریز کنند.

وی برنامه برگزاری این طرح را محفل انس با قرآن، نماز جماعت و افطاری اعلام کرده و افزود:مسئولین و خیرین در طرح دیگری با عنوان "مصباح الجنهبا بازدید از محل سکونت مددجویان، نیازمندی های آنان را تامین میکنند.

خوشبخت جمعیت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دزفول را ۷۰۰۰ خانواده که بالغ بر ۲۰۰۰۰ نفر هستندعنوان کرد که غالبا شامل ایتام، خانواده های بدسرپرست و مطلقه می‌باشند و خدمات فرهنگی، معیشتی، درمانی، جهیزیه، طرح یاسین، طرح فلاح، بیان احکام شرعی و دینی،مباحث اجتماعی،آموزش گروهی سرپرست های خانوار به آنها ارائه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها