اهداء اسناد 300 قطعه از اراضي شناط

اسناد 300 قطعه از اراضي شناط در مسجد جامع شناط با حضور استاندار زنجان به آنها اهدا شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۵۹۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در مراسم اهداء اسناد 300 قطعه از اراضي شناط در مسجد جامع شناط، اين اقدام را رويكردي ارزنده جهت حل مشكلات مردم منطقه خواند و گفت: تعدادي از شهروندان ما در اين منطقه بر اساس اعتمادي كه به فروشندگان زمين در گذشته داشتند براي خود سرپناهي احداث كرده بودند كه بر اساس قوانين جمهوري اسلامي مالكيت فروشندگان اين اراضي فاقد بنيان قوي بوده و بنياد مستضعفان بر اساس حقوق روشن تر و اثبات شده تري مالك اين اراضي شد.

مهندس انصاري افزود: بنياد مستضعفان جهت برطرف نمودن مشكلات دارندگان اين اراضي در يك اقدام شايسته به مصالحه با مردم روي آورد و با نگرفتن بيش از 95 در صد ارزش اين زمينها كمك شاياني به مردم شناط نمود .

وي اظهار داشت: كمكي كه در قبل اين تصميم به صاحبان صورت پذيرفت 65 ميليارد ريال كه به طور متوسط براي هر قطعه بين 25 تا 20 ميليون تومان هزينه دريافت نم يشود.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان زنجان، فرماندار و امام جمعه ابهر و فرماندار و امام جمعه خرمدره و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در مسجد حضرت ابوالفضل شناط برگزار شد، سندهای 14 خانواده به صورت نمادین به آنها اهدا شد.

ارسال نظرات