معاون استاندار لرستان:

۱۰۷۲ فقره تسهیلات ازدواج در لرستان پرداخت شد/‌میثاق شفاهی با بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات بستیم

معاون استاندار لرستان گفت: یک هزار و ۷۲ مورد تسهیلات سه میلیون تومانی در یک ماه گذشته پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۸۶۹۷۶۵۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید سعید شاهرخی عصر امروز در جلسه ویژه رسیدگی به پرداخت تسهیلات ازدواج که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار سایت مرکزی در جلسه قبل تعداد 11 هزار و 780 نفر تا ابتدای خردادماه در نوبت بودند که اکنون 13 هزار و 410 نفر تا اول تیرماه در نوبت دریافت تسهیلات در استان داریم.

وی بابیان اینکه در جلسه قبل هدف‌گذاری شده که 11 هزار و 780 نفر تا پایان شهریور پرداخت شود، افزود: 25 درصد به نسبت سهمی که برای هر بانک تعیین‌شده پرداخت شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان بیان کرد: بانک ملت 81 نفر در نوبت داشت و مقرر شد به 20 نفر پرداخت شود که تاکنون 18 نفر پرداخت کرده، بانک ملی پنج هزار و 89 نفر در نوبت داشت که بنا شد به یک هزار و 279 نفر پرداخت شود و 584 نفر را پرداخت کرده است.

وی عنوان کرد: بانک مسکن از 216 نفر فقط یک نفر را پرداخت کرده و بانک کشاورزی نیز پرداختی نداشته است.

شاهرخی تصریح کرد: در یک ماه گذشته هزار و 72 مورد و تسهیلات سه میلیون تومانی پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در جلسه گذشته میثاق شفاهی با بانک‌ها در راستای پرداخت این تسهیلات بستیم، خاطرنشان کرد: بنا بود در چهار ماه 11 هزار نفر را پرداخت کنیم و اگر پرداخت‌ها را تقسیم نکنیم به مشکل برخورد می‌کنیم.

*بانک‌های لرستان ماهانه موظف به پرداخت 33 درصد تسهیلات ازدواج هستند

‌شاهرخی همچنین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر‌اساس اعلام سامانه بانک مرکزی در لرستان تا امروز 13 هزار و 719 نفر در نوبت دریافت وام ازدواج هستند.

وی افزود: برای پرداخت تسهیلات به این عزیزان برنامه‌ریزی کردیم که به حدود 10 هزار نفر آن‌ها تا پایان شهریورماه پرداخت شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان بیان کرد: سهم هرکدام از بانک‌ها در ماه پرداخت 33 درصد متقاضیان است تا به این رقم برسیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به قانون بودجه امروز سهم تسهیلات ازدواج برای هر نفر 10 میلیون تومان اعلام‌شده، عنوان کرد: تأکید شده به سریع‌ترین وجه این مبلغ پرداخت شود.

شاهرخی با بیان اینکه در خردادماه یک هزار و 72 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کردیم، تصریح کرد: در سه‌ماهه نخست سال دو هزار و 940 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرده‌ایم.






ارسال نظرات