مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا:

جذب و آموزش خبرنگاران از ماموریت های بسیج رسانه است

مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا گفت: جذب، آموزش و سازماندهی خبرنگاران و اصحاب رسانه را از ماموریت های بسیج رسانه است.
کد خبر: ۸۶۹۷۷۲۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، پیمان ناصری زارع، مسئول کانون بسیج رسانه آستارا در جلسه مشترک با مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران نشریات و خبرگزاری ها، اظهارکرد: ماه رمضان، ماه عبودیت و بندگی است.

وی با بیان اینکه در ماه پرخیر و برکت رمضان قرار داریم، افزود: ماه رمضان ماهی است که از قداست و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا هدف از تشکیل این جلسه را آشنایی با اهداف و برنامه های بسیج رسانه عنوان و تصریح کرد: خدا را شاکریم که کانون بسیج رسانه در شهرستان شکل گرفت که این امر در سایه حمایت های مسئولین و شما بزرگواران اصحاب رسانه میسر گردید.

ناصری زارع گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، امیدواریم با تشکیل این کانون بتوانیم سهم بسزایی در بحث اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در فضایی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ نرم تمام عیاری را علیه انقلاب و نظام در دستور کار خود قرار داده اند، بسیج رسانه به منظور ایجاد جبهه رسانه های انقلاب در برابر دشمنان تشکیل شده تا علاوه بر دفع تهدیدات، از فرصت های رسانه ای برای صدور انقلاب اسلامی نیز استفاده شود.

مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا جذب، آموزش و سازماندهی خبرنگاران و اصحاب رسانه را از ماموریت های بسیج رسانه عنوان کرد.

ناصری زارع در پایان گفت: معتقدم همکاری شما صاحبان قلم و اندیشه این شهرستان در توسعه و پربارترشدن برنامه های فرهنگی، هنری و اقتصادی نقش موثری خواهد داشت.

گفتنی است، در پایان هر یک از حاضرین در جلسه نظرات و پیشنهادت خود را ارائه دادند.

ارسال نظرات