رئیس امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی؛

جشنواره سوره یس در استان برگزار می‌شود

رئیس امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره سوره یس در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۹۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  مهدی پررویی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات استان با بیان اینکه این ثبت نام در این جشنواره از اسفندماه سال گذشته تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفته است اظهار کرد: این جشنواره در سه رده سنی زیر ۹ سال، ۹ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود.

وی به تشکیل مجمع خیرین قرآن و عترت در استان نیز اشاره کرد و افزود: خیرین می توانند کمکهایی نقدی خود را از طریق شماره حساب ۱۰/۴۶۴۴۴۴۴/۱ و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۳۵۱۵۴۶۰۹ واریز نمایند و در کار خیر و ترویج فعالیتهای قرآنی در استان کمک نمایند.

این مسئول به برگزاری ۳۷ محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد : تلاش رسانه ها در انعکاس این امر مهم و بزرگ قابل تقدیر است.

رئیس امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان بیان داشت: برنامه جزء خوانی در مصلی امام خمینی ره در حال برگزاری است که این برنامه الگوی مناسب در شهرستان ها شده است و در نقاط مختلف استان نیز این برنامه معنوی در حال برگزاری است.

پرتو از جمع آوری کلیه اطلاعات کلاسهایی آموزشی استان در دفترچه راهنما خبر داد و گفت: این دفترچه به خانواده ها کمک میکند تا در انتخاب محل برگزاری کلاسها مشکل نداشتن باشند.
ارسال نظرات