آیت الله مدرسی عنوان کرد:

تقدیر از جمع آوری قلیان ها و تعطیلی مراکز عرضه آن در یزد/ این حرکت باید مستمر، قاطع و فراگیر باشد

آیت الله مدرسی گفت: خوشبختانه مسئولین محترم بهداشت استان ما حرکتی را در زمینه کنترل و جمع آوری این مراکز شروع کردند. ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت مسئولین انتظار می رود این حرکت مستمر، قاطع و فراگیر باشد تا به سر مشقی برای دیگر استان ها هم تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۴۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ امام جمعه ناحیه مرکزی یزد اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن از دو خانه یاد می کند. یکی لانه های عنکبوتی که مزمت می شود و دیگری خانه های زنبور عسلی که مدح می شود.
آیت الله سید محمد کاظم مدرسی افزود: در خانه های عنکبوتی شیره جان موجوداتی که در بندشان قرار دارد را می مکند و آن ها را بدون هیچ گونه بازدهی به صورت تفاله رها می کنند. اما خانه های زنبور عسلی نه تنها جان کسی را نمی گیرند بلکه سعی می کنند در آن منازل تولید شیره جان بکنند.
وی گفت: یکی از مصادیق بارز خانه های عنکبوتی قلیان خانه ها است. این ها درست مثل لانه های عنکبوتی در مسیر گرفتن جان و مال جمعی از مردم هستند که باید نسبت به این جریان هم روشنگری شود و هم با کسانی که غرض ورزی دارند از طریق مجاری قانونی برخورد شود.
مدرسی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مسئولین محترم بهداشت استان ما حرکتی را در زمینه کنترل و جمع آوری این مراکز شروع کردند. ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت مسئولین انتظار می رود این حرکت مستمر، قاطع و فراگیر باشد تا به سر مشقی برای دیگر استان ها هم تبدیل شود. اگر این حرکت مقطعی، احساسی و همراه با تبصره باشد قطعا جوابگو نخواهد بود.
آیت الله مدرسی تاکید کرد: البته بعد از این کنترل ها باید روشنگری را در فضای پارک و فضاهای باز داشته باشیم.
وی در پایان تصریح کرد: از مسئولین، خانواده ها و از دست اندرکاران امور فرهنگی و اجرایی استان انتظار داریم که حمایت قاطع و برنامه های لازم خود را در این زمینه ابراز کنند.

عصرفرهنگ

ارسال نظرات