مدیر آموزش و پرورش نیر:

غنی سازی اوقات فراغت بستر مناسبی برای شکوفایی استعداد دانش آموزان

شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان به عنوان یکی از رویکردهای مهم آموزش و پرورش در بحث فعالیتهای تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۴۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، کمیته برنامه ریزی پژوهشسرا، با حضور اعضاء به ریاست یوسف احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر تشکیل جلسه داد.

احمدی در این جلسه با اشاره به تعطیلی مدارس و شروع تعطیلات تابستانی و اهمیت برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستان 95 گفت: شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان به عنوان یکی از رویکردهای مهم آموزش و پرورش در بحث فعالیتهای تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بوده و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر امسال هم مثل سنوات گذشته با استفاده از ظرفیت های سالن های ورزشی، فضاهای آموزشی، کانونهای فرهنگی و تربیتی و پژوهشسرای دانش آموزی، در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گامهای مهمی را بر می دارد.

مدیر آموزش و پرورش نیر با اشاره به اینکه با تعطیلی مدارس تربیت تعطیل نمی شود افزود: به منظور ساماندهی دانش آموزان و عدم رها کردن آنها باید نسبت به برنامه ریزی برای اوقات فراغت این عزیزان اقدام شود.

وی تصریح کرد: ایجاد مهارتهای فرهنگی ، هنری و علمی ، برگزاری مسابقات ورزشی و کارگاهی از دیگر اهداف و محور و برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است .

در ادامه این جلسه برنامه ها و فعالیتهای تابستانی پژوهشسرای دانش آموزی دارالفنون شهرستان نیر توسط مدیر پژوهشسرا ارائه شد.

برنامه ریزی برای برگزاری بهتر فعالیتهای تابستانی در پژوهشسرای دانش آموزی و برگزاری کلاسهای آموزشی و تقویتی در زمینه های مختلف و کلیه مقاطع تحصیلی در طول تابستان از دیگر مباحثی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

ارسال نظرات