بار علمی کشور ۲ پله ‌سقوط کرد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: درگیر شدن فضای دانشگاه با بازی‌های سیاسی سبب افت رشد علمی کشور شده و به سبب درگیر شدن دانشجویان با امور سیاسی میزان بار علمی کشور ۲ پله رکود و سقوط داشته‌ است.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۶۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، با توجه به تغییرات اخیر در دانشگاه پیام نور اراک اظهار داشت: دانشگاه مرکز علم است، با توجه به اینکه می‌خواهیم دانشگاه سیاسی باشد اما نمی‌خواهیم با بازی‌های سیاسی درگیر شود و این دو مبحث متفاوتند.

وی افزود: انتظار ما این است که به دانشجویان اجازه اداره دانشگاه داده شود، همچنین تحمیل از بیرون دانشگاه برای مدیریت قطعا آسیب‌زا بوده و موجب کاهش رشد علمی کشور می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درگیر شدن فضای دانشگاه با بازی‌های سیاسی سبب افت رشد علمی کشور شده و به سبب درگیر شدن دانشجویان با امور سیاسی میزان بار علمی کشور 2 پله رکود و سقوط داشته‌است.

سلیمی با اشاره به برکناری رئیس دانشگاه پیام‌نور بدون هماهنگی مسئولان گفت: رئیس دانشگاه پیام‌نور سابقه 12سال خدمت را در کارنامه خود به ثبت رسانده و نباید فردی با چنین تجارب شغلی و سابقه فعالیت را به چنین نحوی برکنار کنیم و اگر به ایشان اجازه فعالیت داده می‌شد ضرری برای این عرصه نداشت.

وی گفت: هماهنگی با نمایندگان در هر اموری، سبب یکپارچه شدن تصمیمات و ایجاد هم‌راستایی می‌شود و باید برای رسیدن به امر هم‌راستایی انسجام نمایندگان تثبیت شود و به طور قطع مشورت با حوزه مجمع نمایندگان منشا همدلی بوده و انتظار پیشروی به نحو بهتری را داریم.
ارسال نظرات