علیم یار محمدی در گفتگو با «بسیج»:

مدیران با حقوق نجومی محکوم خواهند شد/مسوولان دولتی تخلف در حقوق‌های نجومی را پذیرفتند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تذکرات لازم به وزیر و وزرای مربوطه داده شده است و تذکرات نمایندگان مجلس را پذیرفتند و این قضیه به شدت پیگیری می شود و چنین مدیرانی محکوم می شوند.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۶۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

علیم یار محمدی نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه دولت با محدودیت مالی چگونه حقوق نجومی را پرداخت کرده است اظهار داشت : با توجه به اینکه دولت اعلام کرده است مدیرانی که حقوق نجومی می گیرند محدود است و چنین روندی موردی هست و دولت قطعا مورد توجه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران حقوق بگیر نجومی محدودند افزود: مدیرانی که تخلف مالی داشته اند تعدادشان زیاد نیست و به اندازه تعداد انگشتان دست است این در حالی است که دولت باید توجه بیشتری کند و پیگیری داشته باشد.

یار محمدی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مبنی بر اینکه مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند مسلما مردم انتظار محکومیت چنین مدیرانی دارند افزود: مجلس این مساله را  از نظر رسیدگی به  بعد نظارتی مشخص کرده است تذکرات لازم به وزیر و وزرای مربوطه داده شده است و تذکرات نمایندگان مجلس را پذیرفتند و  این قضیه به شدت پیگیری می شود و چنین مدیرانی محکوم می شوند.

ارسال نظرات